vineri, 9 aprilie 2010

अ.Normal

Eu nu sunt o fata normala pentru ca:
citesc in disperare
combin turcoaz cu verde
daca as fi baiat m-as indragosti iremediabil de mine
ma joc
ador sa ma plimb prin ploie
sunt masochista
ma uit la filme in disperare
dansesz hip-hop doar in camera mea
vorbesc singura
opresc lumea pe strada sa le pun intrebari stupide
uneori sunt paranoica
conduc o organizatie
atrag doar baieti insuportabili (neandertalieni)
sunt convinsa ca Hristos ma iubeste
visez non-stop
imi plac clatitele cu usturoi
sunt forte buna chiar si la lucrurile la care nu ma pricep
uneori am senzatia ca ma iubesti ( ms de inspiratie :P )
sunt o actrita desavarsita cu toate ca nu mint niciodata

Ps: Stiu ca imi citesti blogul, stiu ca mai pus la invisible, stiu ca tiai dorit sa imi cumperi un ceai in decembrie, stiu ca nu te-ai fi luat de cel care sa luat de mine si mai stiu ca nu imi mai pasa .NEXT

:)):)):)) si rad

3 comentarii:

  1. bea: tu esti masochista??!!! serios?? tu??
    macar a spus "la multi ani"? :(

    RăspundețiȘtergere
  2. bea: acuma razi??? nu nu nu, acuma zambesti x(

    RăspundețiȘtergere
  3. bea: de asta m-ai sunat? ca sa iti citesc blogul? pai sa vezi ce chestie, chiar nu mi-am dat seama ca scris ceva dar l-am vazut in lista la "linkuri cel mai des folosite" si am zis sa intru si bang! am vazut :D:D:D
    de fapt a fost telepatie ;))

    RăspundețiȘtergere