marți, 27 aprilie 2010

dorinte

Toti vrem anumite lucruri. Toti ne dorim sa fim bogati, sa ajungem departe, sa fim iubiti, sa fim celebri, sa fim frumosi, sa fim destepti. Toti ne dorim sa fim cea ce nu suntem si uneori cea ce nu vom fi nicidata. Am zis ca toti vrem lucruri? Da am zis, nu mai ca de cel mai multe ori vream lucruri inutile cum ar fi o masina noua, o casa mai mare, un costum noi, pantofi de firma si priteni superficiali cu chipuri mai falese decat Galateea. Si pentru ca azi am invatat ce e un silogism simt nevoia sa spun:
"Oamenii au dorinte.
Alla este om.
Alla are dorinte." :D
Deci, sa revenim, eu imi doresc:
-un lan de lalele colorate
-o coronita de margarete
-valurile marii pe picioarele mele goale
-sa stiu mai multe despre stele, despre filosofie si despre inca alte cateva nimicuri
-sa scriu un roman
-sa invat sa zbor
-un magazin unde sa vand timp inpachetat in cutii verzi
-o pilmbare pe o alee parsita cand ploua torential
-sa cobor Copul la 2 noaptea intr-o masina cu muzica data la maxim
-sa ii torn un pahar de suc in capul profei de romana
-sa castig la loto ca sa pot cumpara pantaloni pentru toate fetle care au uitata sa ii poarte
-sa invat sa dansez tango si vals
-sa invat sa inot intr-o mare mai curata
-o tona de prune invelite in ciocolata
-ca oamenii sa nu mai fie prosti
-sa nu mai fiu atat de superficiala ( uneori :) )
-un zambet pe chipul fiecarui prieten
-sa nu mai fiu naiva
-un gram de indiferenta in plus fata de ei
-ca mitul androginului sa nu fie doar un mit
-sa existe o lege care sa permita purtarea exclusiva a ochelarilor de soare roz ( uneori viata chiar trebuie privita in roz :) )
-sa se vanda optimism in supermarket
-ca barbatii sa se uite mai multe la drame romantice si sa se prefaca in continuare ca nu le plac, dar sa se comporte le fel ca aceii eroii principali ;;)
-ca visele mele sa fie reale
-un "happy end" ( sau mai multe :P )

Un comentariu: