sâmbătă, 24 aprilie 2010

Mijloc


Uneori oamenii nu au ce face cu timpul, frustrarile si ideeile lor, si atunci incep sa astearna pe hartie cuvinte fara noima asezate intr-o ordine bizara ce prind un sens doar pentru aceii pseudo-autori. Cand nu au ce face cu timpul lor ei mai scriu:

De ce privesti cu ochii goi prin mine
Si nu ma vezi asa cum sunt?
De ce eu pentru tine
Sunt doar o alta sluta
Silueta a firii?

Si-atat de multi au izbutit sa intelega
Ce as fi vruta sa vezi doar tu
Macar odata

pe cer priveste
Si ai sa vezi cum soarele mai palnage cate-o data
stiind ca tu
ai fost asa de orb mereu
Iar eu, o alta simpla fata
voi orbi si eu.

(Fara titlu-Eu)

si pentru ca cineva spunea " Cea mai buna metoda de a uita un baiat este sa il transformi in literatura. Poate ar trebui sa scrii o carte"

Ps: Nu ma minti. Eu oricum o sa zambesc chiar daca va fi cel mai trist zambet din lume. 2 puncte paranteza

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu