marți, 6 aprilie 2010

?


De ce isi doresc toate sa fie fericite? De ce toate vor aceleasi lucruri? Toate visieaza la un iubit bogat, la o nunta uriasa, la o masina scupa, la o vila imensa, la haine de firma, la diamante, la vacante exotice, la o cina cu trufe, la bomboane frantuzesti, la un corp de model, la un par ca de peruca, la un ten ca cel din reviste, la bronz in miez de iarna, la o viata mondea, la faima. de ce tind toate spre falsitate, spre un ideal ce depraveaza sufletul, de vor toate sa fi la fel. De ce isi doresc tote sa aiba totul in aparenta si nimic in esenta. De ce eu nu imi doresc nimic din toate astea? De ce eu imi doresc doar: un iubit ce canta la pian, o nunta frumoasa, un cal alb, o casa pe plaja, o rochie lunga de voal, bratari facute de cea mai buna prietena a mea , picnicuri cu prietenii mei, un trup pe care el sa il iubeasca, o viata pe care va trebui sa o impart doar cu el si nu cu intreaga lume, sa scriu o carte care va fi citita si peste 200 de ani. De ce eu aproape tote lucrurile pe care mi le doresc si el nu au dor vise irealizabile. De ce imi fabric singura fericirea? De ce eu pot sa fac toate lucrurile pe care mi le doresc? De ce imi doresc doar lucrurile pe care le pot face? Si daca pot eu tote astea , atunci de ce naiba nu pot sa te urasc?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu