vineri, 7 mai 2010

Despre


A vorbi despre tine nu e intotdeauna relevant, pentru ca tu te vezi intr-un anumit fel azi, in alt fel maine, dar pritenii te vad la fel pentru o perioada mai lunga de timp, uneori te vad la fel in totdeauna. Fiindca am tot vorbit despre mine in alte posturi, m-am gandit sa fac un post cu parerile pritenilor mei despre mine, asa ca i-am rugat sa ma descrie in 3 cuvinte si iata ce a iesit :)


-blonda, perfecta, creativa (Cris)- da, da atat de blonda
-hippy, zambet, natural (Mada)
-ciudata, incanatat, colorat (Bea)
-OUT OF TERRA (Ana)- asta e preferata mea :)
-dificila, profunda, Quasimodo(Ramo)- ei hai, doar uneori :(
-draguta, draguta, draguta (P.)
-direcata, visatoare, indiferenta (uneori)(Popo) - da, asa e, uneori:)
-interesanta, enigmatica, misterioasa (M.)- pfff, ce sa zic
-ametita, funky, turcoaz (Alexandra)
-interesanta, originala, colorata (Mara)
-Rusia. Moldova, Ucraina (Maftei)-:))):)):))
-pacifista, inocenta, visatoare (Alexandra)
-atat de frumoasa (V.)
-creativa, amuzanta, romantica (Sebastian)
-aiurita, fashion, dezordonata (Mark- fratimiu) :D
-pacifista, serioasa, draguta (Andreea)
-originala, unic, draguta (Corina)
-draguta, simpatica, visatoare (Alex.)
-complicata, ea, Rusia (Catalin)
Si nu in ultimul rand:-Rebela, incapatanata, frumoasa ( mama :X )

Cam atat am reusit sa adun, pt alte 3 cuvinte despre mine lasati comm :) si zambiti:)

3 comentarii: